In het Belgisch consulaat in Sumner, nabij ChCh

16 mei 2010 - Sumner, Nieuw-Zeeland

Vlnr: Gavin (NZ), Lieve (Antwerpen), Maria (NZ), Danny (Nijlen), Joeri (Lint), Julie (Wommelgem).
We waren toen, voor de 2e maal, te gast bij Gavin en Lieve… Bleek er nog een koppel op de koffie te zijn… Danny was hier blijven plakken na zijn reis door Nieuw-Zeeland, is hier ondertussen 10 jaar en gelukkig getrouwd met zijn NZse vrouw Maria. Hun Tervuurse Scheper van 16 weken zat braaf in de auto te wachten… :)

In het Belgisch consulaat in Sumner, nabij ChCh

Deze foto werd gemaakt op 16 mei 2010 in Sumner, Nieuw-Zeeland.

2 Reacties

  1. mieke krahé:
    31 mei 2010
    leuk om jullie avonturenroman te lezen ,we blijven meereizen ,lieve groetjes van tante mieke en nonkel leo
  2. Van Gael Christ'l:
    8 juni 2010
    Hallo Joeri en Julie

    Het is al een groot avontuur aan het worden,de foto's zijn mooi en zeker een prachtige herinnnering voor nadien.Jullie hebben al heel wat kilometertjes op de meter staan en je bent nog maar halfweg, het gaat jullie goed.
    We wensen je dan ook nog veel plezier en avontuur.
    We volgen je reis met belangstelling en zijn benieuwt naar de volgende verhalen en foto's,
    groetjes uit Boechout
    Tot de volgende Christ'l, Daniel, Hellen en David