Aan het genieten van de zeiltrip

16 juni 2010

Alhoewel we niet hebben gezeild maar altijd de motor hebben gebruikt :)
Toch bijna hetzelfden he :)

Aan het genieten van de zeiltrip

Deze foto werd gemaakt op 16 juni 2010.